tiistai 15. marraskuuta 2011

Turre

Vihaan sitä, kun olen menossa ystävieni kanssa viettämään iltaa, ja saman päivän aamuna tajuan, ettei minulla ole mitään päällepantavaa. Sen sijaan pidän siitä, kun muistan omistavani sopivan tilkun jotakin kangasta ja tiedän ehtiväni väsäämään siitä jotain illaksi. Tämä hame syntyi juurikin näin. En ollut kovin tarkka mittaamisen tai huolittelemisen suhteen, joten hame on vähän epäsymmetrinen ja siinä on kummallisia muhkuroita, mutta toisaalta juuri tuo muhkuraisuus tekee siitä sopivasti leikkisän. Tein tämän hameen jo syyslomalla (siitä on jo aikaa....) ja vasta nyt sain toimeksi valokuvata sen ja kirjoittaa siitä. Olen laiska.

Kuten minulle on tyypillistä, muutin halloweenasuni suunnitelmaa viimehetkellä ja sen seurauksena tarvitsin valkoisen paidan. Eksyin tosin tekemään samalla tällaisen heräteostoksen H&M:stä. Hän on laukku ja hänen nimensä on Turre. Tykkään hänestä kovasti! Turre maksoi 25€.

Halloweenista puheenollen, sekin oli ja meni jo jonkin aikaa sitten, enkä ole vieläkään kirjoittanut siitä. Tällä kertaa en syytä siitä omaa laiskuuttani, vaan kuvamateriaalin viipymistä. Itselläni ei ollut kameraa mukana, joten joudun metsästämään kuvia kavereiltani. Osan olen jo saanut, mutta tärkeimmät (selkeä asukuva esimerkiksi) puuttuvat vielä. Tässä kuitenkin jo vähän esimakua:

Ei, kaikki kuvat eivät ole tätä laatua. En vain halunnut paljastaa liikaa ;)

Ei kommentteja: