perjantai 18. helmikuuta 2011

Vanhojen tanssit 2011

Nyt on vanhat tanssit tanssittu. Mulla on jopa hieman haikea olo, kun muistelee kuinka hauskaa meillä harjoituksissa (ja itse tansseissa) oli. Mun puolesta voitais jatkaa vielä tanssiharjoituksia :D

Puvun kanssa mulla tuli lievä kiire. Tanssimme torstaina Turkuhallissa (tai no HK areenalla, mutta kieltäydyn kutsumasta Turkuhallia tuolla nimellä) ja sain pukuni valmiiksi keskiviikkona kello kymmenen illalla. Ei mulla sentään tullut ihan niin kova kiire, kuin mitä yhdellä kaverilla, joka sai pukunsa valmiiksi vasta torstaina vähän ennen kenraaliharjoituksen alkua.

Aloitin kyllä puvun ompelun ajoissa, mutta suunnitelma puvun suhteen vaihtui, kun olin jo ehtinyt aloittaa ensimmäisen suunnitelmani toteutusta. En ollutkaan tyytyväinen kyseiseen mekkoon, joten suunnittelin uuden, jonka ompelu menikin vähän myöhäiseen oman laiskuuden ja kangasongelmien takia. Olisin halunnut pukuun mustaharmaaraidallista kangasta ja valkoista pitsiä, mutta sellaista kangasta ei löytynyt. Niinpä puku syntyi tavallisesta mustasta satiinista ja lapsuudenkotini vanhoista verhoista (tuo liila kangas).

Tässä pukuni. Itse olen sen siis kaavoittanut ja ommellut. Hatunkin askartelin itse. Se olikin ainoa osa pukua, jonka tekemisessä ei tullut kiire. Äiti avitti hieman tuon liilan paidan napinlävissä, kun itse olen täysin toivoton niiden suhteen. Camee on henkkamaukasta. Kampauksen toteutti Kristiina, kiitokset!

Olenpa surullisen näköinen...


Minä ja Viivi


Minä ja Noora

Tärähtänyt kuva tärähtäneistä tytöistä.

Minä ja tanssiparini Oskari. Suuret kiitokset hänelle! Hän osasi tökkiä ja kiskoa minua oikeaan suuntaan silloinkin, kun itse olin "söpösti hukassa". Tarvittaessa hän piti minut myös pystyssä huimaavien pyörähdysten jälkeen.

Jotenkin olen onnistunut välttämään kameroita niin, ettei minulla nyt tähän hätään ole laittaa kovin hyviä tilannekuvia tanssien ajalta. Nämä kuvat ovat perjantain tansseista, koululla:


12 kommenttia:

DeadlyDame kirjoitti...

voi kun sun puku on kaunis! <3 Oon itsekin haaveillut ton tapaisesta puvusta, vähän sellaisesta kuin Emilie Autumnilla on, mutta pitkähihaisena :') http://tinatarnoff.typepad.com/.a/6a00e55378e88988340133f533f89f970b-500wi

Lilli kirjoitti...

*syvä huokaus* Se on aina niin harmi kun wanhat on ohi ^^

Mahtaakohan viimeisissä kuvissa mennä juurikin Cicapo? :D

-Lilli-

Leena kirjoitti...

Hurjan kaunis asukokonaisuus sulla :) Miten sä ton minisilinterin teit? Mäkin haluisin sellasen.. Ja muiden asut on tosi ihania, ahh<3 Harmi ettei nykyään tanssita enää niinkuin ennen. Kun naimisiinkin mentiin niin siinä oli melkei koko kylä samassa syssyssä tanssimassa millon mitäkin kanstanssia tai muuta. Kauhean tylsää tää nykyaika. Ennen pukeuduttiinki paremmin! xD

Mistress Mystral kirjoitti...

Kyllä on kaunis puku. Tuli ikävä omia Wanhojen tansseja :`(

Vivian kirjoitti...

Mielettömän kaunis puku siulla on ollut ^^ Ihanasti vähän vanhahtava, mut kumminkin tuollainen moderni :)

Heidi kirjoitti...

Todella kaunis puku. Tuohon pikkuhattuusi rakastuin =)

trollchild kirjoitti...

Kiitoksia kaikille yhteisesti :)

Lilli > vikassa kuvassa menee noista käsistä päätelleen Lambeth Walk, tokavikassa saattaa olla Cicapo, tai sitten tuo samainen Lambethi.

Leena > hattu koostuu pahvista, liimasta, polymorfista ja kankaasta. Koristeeksi letitin siihen tuollaista mustaa lankaa ja laitoin helmiä. Päässä se pysyy hauenleuan avulla. Ja olen ihan samaa mieltä: Ennen pukeuduttiin paremmin!

Jenni L kirjoitti...

Oletpa taitava käsistäsi :)

Avelina kirjoitti...

Upea puku, näyttää todella hyvin tehdyltä !

trollchild kirjoitti...

Kiitoksia (:

Catharina kirjoitti...

OH MY GOD! I LOV YOUR DRESSES! Specially yours! omg you look too beautifull in it! I HAVE to get myself one sometime. (guess it won't be untill i get married, buhu)

trollchild kirjoitti...

Thanks (: