maanantai 22. marraskuuta 2010

Musiikkia

Om nom nom <3 Uusia levyjä!

Xandria - Salomé - The Seveth Veil
Blutengel - Angel Dust
Blutengel - Seelenschmerz

Tuo kolmikko kotiutui EMP:ltä. Postin saapumisilmoituksessa lukeva Rouva Bea (+ sukunimeni), vähän hihitytti minua. Minä kun en ole naimisissa (paitsi facebookissa ystäväni kanssa, vitsinä), mutten myöskään koe olevani niin vanha, että minua ikäni tähden tulisi jo kutsua rouvaksi...

Sirenia - Nine Destinies and a Downfall

Sirenian herkkulevy löytyi Kanesta puhtaasti heräteostoksena seitsemän euron hintaan. Purr <3

Ja voi ei. Levy- ja kirjahyllyni on jälleen täysi :/

5 kommenttia:

Lilli kirjoitti...

Onkos kaikissa jottain kaunista naisääntä? :) Kannet viittaisivat ainakin siihen suuntaan.

En ole itse kauheasti pitkään aikaan levyjä ostanut... pitäisi kyllä. Listalla on monen vuoden takaiset levyt jotka ei ole vieläkään päätynyt jo täyteen hyllyyn -_- Pitäisi saada ensin se Isännän tekemä cd-hylly :D (jota ei ole siis vielä edes aloitettu)

-Lilli-

trollchild kirjoitti...

Sireniassa ja Xandriassa kyllä. Sireniassa tosin laulaa joissakin biiseissä paikoin myös örinämies (tässä levyssä tosin vähemmän kuin parissa muussa omistamassani).

Blutengelissä on naisen lisäksi miesääni, joka laulaa peräti enemmän kuin nainen. Mutta kyllä noistakin siis kaunista naisääntä löytyy ;D

Mä olen nyt vihdoinkin alkanut löytää paikkoja, mistä noita "mun bändien" levyjä löytää, niin on nyt iskenyt hirmuinen himo hankkia kaikkea kerralla ja isoissa nipuissa :D

Oon pitkään elänyt sillä, että joku kaveri ensin imuroi jostain, siirtää sitten tikulle ja minä lainaan tikkua. Sillä tavoin vaan ikävästi osa biiseistä on huonolaatuisia (särisee jos koittaa kuunnella kaiuttimista lujaa), ja joitain biisejä ei löydy tuolla tavoin ollenkaan. Lisäksi olen niin materialisti, että kyllä mä tahdon sen levyn ihan hipelöitäväksikin kansilehtineen päivineen :D Ja onhan se artistillekin mukavampaa, jos minä kiltisti maksan heidän levyistään :D

Lilli kirjoitti...

Aivan! Kyllä se oikea levy vain pitää olla! Sitä pitää hypistellä, kansilehtiä lueskella ja kulmaa järsiä :)
Spotify on siitä kavala, että siellä on paljon, paljon musiikkia (ei tosin ihan kaikkea), mutta sitä ei saa sieltä ulos omalle mp3-soittimeen tai levylle (varsinkaan just sillon kun sitä kaipais jollekin matkalle esim.) mutta silti, koska se on olemassa, niin uskon siitä johtuvan oma levyjen ostamattomuus lähiaikoina (eihän se tietenkään voi johtua rahan puutteesta tai siitä etten tiedä mistä levystä pitäisi aloittaa :DD). Mutta kun ei pysty luopumaan Spotifystäkään ^^' Kuitenkin se on oiva apu kun ei ole oikein varma jostain bändistä/levystä ja sitten harmittaa kun rahat meneekin huonoon bändiin/levyyn :P Mutta harmittaa se kun ei se raha mene niihin hyviinkään. Laiska paska (kuten ystäväni sanoisi). Se minä olen :D

trollchild kirjoitti...

Mä en omista Spotify'ta :D Mun täytyy saada se musiikki ulos koneesta, haluan sen mp3:seen ja kotonakin kuuntelen musiikkia mieluummin stereoiden kaiuttimista kuin koneelta. Onhan mulla kyllä olemassa tuollainen johto, millä saa koneesta tulevan musiikin ohjattua noihin stereoiden kaiuttimiin, muttei se ole yhtään niin kätevää kuin levyltä kuunteleminen :D

Mulle hyvä levy tarkottaa sitä, että siinä on joko vähintään puolet sellaisia kappaleita jotka olen kuullut ja joista pidän, tai sitten ainakin neljä sellaista superhyperihanaa biisiä, joita ilman en voi elää. Silloin se on ostamisen arvoinen :D

Jos en ole aivan varma jostain levystä tai bändistä, kuuntelen Youtubesta, sehän on melkein kuin Spotify: sielläkin voi kuunnella vaikka mitä, mutta musiikkia ei saa mukaansa ;D

Lilli kirjoitti...

Totta kylläkin! :D