perjantai 17. syyskuuta 2010

Seitsemän tunnustusta ja veljestä


Aie muisti blogiani Beautiful Blogger -palkinnolla. Kiitoksia hänelle! Minun on siis nyt tunnustettava itsestäni seitsemän asiaa. Lisäksi minun pitäisi antaa palkinto eteenpäin seitsemälle muulle, mutta taidan jättää sen tällä kertaa tekemättä. En millään osaa valita vain seitsemää blogia. Suuri osa seuraamistani blogeista on sitä paitsi jo saanut tämän palkinnon moneen kertaan.

1. Kun olen yksin kotona, lauleskelen kovaa ja korkelta siitäkin huolimatta, että olen oikeasti todella huono laulamaan. 

2. Rakastan tarinoiden kirjoittamista, mutten koskaan saa mitään valmiiksi. Olen liian itsekriittinen.

3. Olen kamalan huono syömään mitään "oikeaa ruokaa". Elän lähinnä leivällä, jogurtilla ja karkilla. Ei vaan tee mieli mitään isompaa.

4. Jätän lähes kaiken aina poikkeuksetta viimetippaan. Erityisesti koulujutut.

5. Saavun sovittuihin tapaamisiin aina noin kymmenen minuuttia etuajassa. Ehkä mieluummin näin, kuin että tulisin saman verran myöhässä. Talvisin ei tosin ole mukavaa odottaa sitä kymmentä minuuttia missään ulkona, eikä ainakaan jos  seuralaiseni on myöhästyvää sorttia. 

6. Vihaan hampaitani, ja siksi vältän hymyilemistä suu auki. Hammaslääkäri on monesti miettinyt, että laitetaanko minulle raudat vai ei, mutta koska purenta on (mukamas) oikein, ei niitä kuulemma tarvita. Itse en ole ihan samaa mieltä. Vaikka en kyllä enää tässä iässä haluaisi rautojakaan. 

7. En viihdy paikoissa, joissa on paljon tuntemattomia ihmisiä liian lähellä. Vielä enemmän vaivaannun siitä, jos joku täysin tuntematon alkaa puhumaan minulle esimerkiksi bussissa.

***

Keskiviikkona minulla oli esitelmä Seitsemästä veljeksestä. Se meni kaiketi ihan hyvin... Siis siihen nähden, kuinka (kröhöm) huolellisesti olin valmistautunut. 

Koneeni sanoi eilen poks, eikä lähde enää käyntiin. Se on siis taas rikki.

Olen myös ostellut ja ommellut kaikkea pientä kivaa, mutta niistä kuvia sitten kun oma koneeni saadaan jälleen kuntoon, jos saadaan.

2 kommenttia:

Aie kirjoitti...

Kohta kuusi on kuin suoraan minulta... En tosiaankaan enää aio hankkia rautoja, mutta en kyllä tykkää hampaistanikaan. 5. ja 1. täsmäävät myös :D

trollchild kirjoitti...

Hihii :D Mua tosiaan ärsyttää, etten saanut rautoja ala-asteikäisenä, kun niiden laittoa tosissaan pohdittiin... Mulla vois olla nyt iha nätit hampaat, jos niille oltaisiin silloin joskus tehty jotain.