tiistai 21. syyskuuta 2010

Kuuden euron koristeet

Löysin Glitteristä kivat helmet. Tuo väri on yksi lempiväreistäni. Hamstraan varmaan kaikkea tuon väristä: sukkahousut, paita, korut, vanhojenpuku... Helmet ovat pitkät. Ne menevät kaulaan kaksinkerroin, muttei enää kolmatta kertaa. Hintaa näillä oli 6€
Toinen kuuden euron ostos oli ihana seinäkello. Tämä maksaa normaalisti kaksikymppiä, mutta oli viime perjantaina tarjouksessa. Kellon sai Jyskistä vain tuona perjantaina kuudella eurolla. Olen halunnut tämäntyyppisen kellon jo pidempään, mutta aiemmin bonganneeni kellot ovat olleet liian isoja. Tämän kellotaulun haljaisija on 21cm, eli juuri sopivan kokoinen. Kellon ainoa miinus on tuo, että siinä lukee New York. Olisin halunnut Lontookellon. Olen silti oikein tyytyväinen kelloon, vaikka se tuokin yhden suurkaupungin lisää huoneeseeni. Aiemmin siellä on ollut vain Lontoo- ja Pariisikrääsää.

4 kommenttia:

Leena kirjoitti...

Tollaset kellot on hurjan kivoja <3 Porukoilla taitaa olla samanlainen. Ja nythän sulla on sitten oikeen ison maailman tuntua sitte xD

trollchild kirjoitti...

Jep, nyt huoneeni on kolmikaupunkinen iiiiiso maailma :D

Lilli kirjoitti...

Itekin olen tuota kelloa katsellut kuolaten :P~ Vielä tosin ei ole tullut ostettua. Ei se ihan vielä sovi tänne kämppään. Katsellaan sitten kun on se oma talo :)

trollchild kirjoitti...

Niin no, en ole varma sopiiko tuo minunkaan "kämppääni". Ulkonäöllisesti sopii, mutta pelkään, että tuo on liian painava tuolle seinälle mihin olen sitä suunniteltu :D Pakko se oli kuitenkin ostaa, kun sen sai niin halvalla, ja olen sitä jo aiemmin kuolannut :P