maanantai 27. syyskuuta 2010

Koeviikon hyötykäyttöä

Koeviikot ovat aina niiiin hyödyllisiä. Saan aina valtavasti aikaiseksi. Tällä hetkellä meneillään olevan koeviikon aikana olen ommellut, lukenut yhden kauan kesken olleen romaanin loppuun, nähnyt poikaystävää, katsonut leffaa. Toisin sanoen siis melkeinpä kaikkea muuta, kuin lukenut tuleviin kokeisiin. Koeviikolla saa kummasti aikaiseksi myös turhien blogipostausten kirjoittamisen...
Tältä näytin sunnuntaina. Paita, hame ja hiusrusetit ovat H&M:sta. Liivin ja kaulakorun olen tehnyt itse. Kengät ovat Rockgootista, vaikkei ne kuvassa kovin selkeästi näykään.
Tältä näytin tänään, maanantaina. Mekon olen tehnyt itse. Bolero on Ellokselta ja kaulakoru Glitteristä. Jalassa olleet valkomustat kengät, jotka eivät kuvassa näy, ovat Lontoosta. En saanut otettua itselaukaisimella kuvaa, jossa kengätkin olisivat näkyneet...

Tuo juurikasvu on aivan järkyttävä. Onneksi nyt on koeviikko, eli jaksan ehkä värjätä (tai värjätyttää) tämän pehkoni, kun yritän välttää kokeisiin lukua. Tosin värin vaikutusaikana pystyy hyvin lukemaan... 

Tämän enempää en pystynyt blogimerkinnän kirjoittamisella välttämään englanninkokeeseen pänttäämistä.

4 kommenttia:

Lilli kirjoitti...

Oi kun sie oot niin kaunis <3 Ja minä tuun vielä varastamaan siun vaatekaappis sisällön!! Aivan ihania vaatteita! (ongelmaksi tulisi kyllä niiden sopiminen minun päälleni ^^')

trollchild kirjoitti...

Hiih, kiitos (:
Ei saa varastaa, mihin mä sitten pukeutuisin? :P

Insanity kirjoitti...

kauniita asuja =)

trollchild kirjoitti...

Kiitos (: