lauantai 28. elokuuta 2010

Kauniita unia

Olin viikko sitten (21.8) ystäväni Nooran kanssa Hämeen keskiaikamarkkinoilla. Mitään ostettavaa en sieltä pahemmin löytänyt. Tai no, bongasinhan minä sieltä kaikenlaista kivaa, mutten raaskinut ostaa. Markkinat olivat kuitenkin hienot. Etenkin Rohan tallien turnajaisesitys oli upea. Samalla rannekkeella pääsi sisälle myös Hämeen linnaan. Olisin halunnut muuttaa sinne, upea linna!

Ainoa ostamani asia oli tämä söpöinen unisieppari. Minusta nämä ovat kivan näköisiä, ja olen etsinytkin tällaista hieman suuremman puoleista siepparia huoneeni koristeeksi. Turusta ei ole löytynyt kivaa. Jalokivigalleria myy unisieppareita, mutta ne ovat niin kamalan kirkkaissa väreissä. Minä tahdoin tällaisen rauhallisen ja tumman. Kooltaan tuo suurin "rengas" on halkaisijaltaan noin 15cm. Härveli maksoi tasan kympin.

En kyllä ole nähnyt painajaisia moneen vuoteen, vaikkei minulla ole tällaista ennen ollutkaan. Koen silti tarvitsevani tätä. Jos en unellisista, niin ainakin sisustuksellisista syistä.

2 kommenttia:

Lilli kirjoitti...

Muuta sinä Hämeen linnaan niin minä muutan Turun linnaan :)

trollchild kirjoitti...

Sovitaan niin ;) Mutta voisin kyllä ottaa sulta sitte Turun linnasta jonkun huoneen vuokralle, vähän niinku kesämökiksi :P Säkin saat sitten vuokrata huoneen Hämeen linnasta :D