perjantai 11. kesäkuuta 2010

Muutto

Olen aina ollut vannoutunut Vuodatus.netin käyttäjä, mutta nyt jostain syystä päätin siirtää blogini tänne. Valtaosa seuraamistani blogeista ovat blogspotissa, ja täällä on niin kiva ja kätevä tuo lukijat-systeemi.  Tosin tuo lukijajuttu voi olla myös painostava: olen varmaan koko ajan kyttäämässä, mahtaako blogillani olla ainuttakaan lukijaa.

Ilmeisesti minulla on liikaa aikaa, sillä kopioin melkein kaikki Vuodatuksen puolella kirjoittamani blogimerkinnät myös tänne uuteen osoitteeseen.

Tämä blogin osoite vähän häiritsee minua, mutta koska trollchild ja peikkoluola -osoitteet oli jo varattu, piti minun tyytyä tuohon trollhomeen... Huonoa englantia, mutta osoitteena ehkä helppo muistaa.. 

Jos jotakuta kiinnostaa, niin blogin vanha osoite on http://trollchild.vuodatus.net

Ei kommentteja: